Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jennifer Witteman - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jennifer Witteman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Een september zal ik samen met Esther naar Thailand vertrekken. De eerste twee maanden gaan we samen met een organisatie de cultuur/taal leren kennen en vrijwilligerswerk doen. Hierna zullen we zelf nog een maand rond gaan reizen om zoveel mogelijk van het land mee te krijgen.

Recente Reisverslagen:

02 December 2006

Thuis!

27 November 2006

Nog een paar daagjes..

16 November 2006

Thaton en Chiang Rai

12 November 2006

ff stukje update!

19 Oktober 2006

Nieuwe project
Jennifer

Een september zal ik samen met Esther naar Thailand vertrekken. De eerste twee maanden gaan we samen met een organisatie de cultuur/taal leren kennen en vrijwilligerswerk doen. Hierna zullen we zelf nog een maand rond gaan reizen om zoveel mogelijk van het land mee te krijgen.

Actief sinds 18 Aug. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12351

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 02 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: