Aankomst - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jennifer Witteman - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jennifer Witteman - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

03 September 2006 | Nederland, Groningen

Na een lange uitputtende vlucht zijn Es en ik gister om half een in Bangkok aangekomen. We werden gelijk opgevangen door mensen van de plaatselijke organisatie en op de bus naar Singburi gezet. Hier vlakbij is het kamp. Het is nu nog een beetje moeilijk om iets zinnigs over Thailand te zeggen omdat we gister de hele dag in het kamp hebben doorgebracht. Het landschap is platter en normaler dan ik had verwacht. Vanuit het vliegtuig vonden we het redelijk Nederlands aandoen (lees: plat en veel landbouwgrond). Ik heb tot nu toe ook absoluut geen moeite om me aan te passen. De mensen van hetzelfde project die we tot nu toe hebben leren kennen zijn erg aardig. Het is ook zo makkelijk om contact te maken. Vanavond komt de rest van de groep aan, geloof ik. Nog een paar Nederlanders en een groep Engelsen. En morgen begint de introductie van vier weken. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat worden maar we hebben al van een paar mensen gehoord dat het erg leuk is. En als de groep maar gezellig is, is alles wel prima.

  • 03 September 2006 - 16:20

    Nienke:

    Hoi!! Ik ben niet verliefd op florence, het is een stinkstad. maar t is verder mooi, wel warm en zwaar vermoeiend, maar dat is wel te overleven. Siena was veel leuker, en ben benieuwd naar die andere kleine stadjes. Ga je gauw een echte exotische impressie van thailand hier neer zetten? Veel plezier! X

  • 03 September 2006 - 20:06

    Yvonne:

    Hoi Jen, fijn dat je goed aangekomen bent. Nu de rest nog. Hoop dat je het goed naar je zin krijgt en geen heimwee krijgt. Naar t weer hoef je het niet te hebben, het waait hier hard. Veel plezier nog en groeten van Yvonne xx

  • 04 September 2006 - 07:34

    Krista:

    Spannend allemaal! nu maar wachten tot het allemaal écht gaat beginnen


  • 04 September 2006 - 19:18

    Sylvia:

    Heej Jen!! Klinkt allemaal goed, zo te lezen. Hoop dat jullie het erg naar jullie zin zullen hebben. We'll keep in touch!! DIkke Kuss

  • 05 September 2006 - 08:54

    Maaike:

    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

Een september zal ik samen met Esther naar Thailand vertrekken. De eerste twee maanden gaan we samen met een organisatie de cultuur/taal leren kennen en vrijwilligerswerk doen. Hierna zullen we zelf nog een maand rond gaan reizen om zoveel mogelijk van het land mee te krijgen.

Actief sinds 18 Aug. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 12360

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 02 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: