begin introductieprogramma - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jennifer Witteman - WaarBenJij.nu begin introductieprogramma - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jennifer Witteman - WaarBenJij.nu

begin introductieprogramma

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

06 September 2006 | Nederland, Groningen

De introductie is maandag begonnen dus we zijn nu ook echt dingen aan het bekijken. Werd ook wel tijd natuurlijk. We zijn nu vooral de directe omgeving aan het verkennen. Gister naar een tempel geweest en vandaag naar een monument voor oorlogstrijders. Erg mooi allemaal. Ik ben ook eindelijk aan het tijdsverschil gewend dus slaap weer de hele nacht.
We hebben hier trouwens gewoon een vast postadres de komende twee maanden:
Eco House Greenway office
40/1 Bon Vihan-kaow
Tambon Vihan-kaow
Tha chang district Singburi
Thailand 16140
Dus mochten er nog mensen iets aan ons kwijt willen (eeuuh..verjaardagskaarten ofzo,hint hint :p)dan zijn we gewoon te bereiken. Vanmiddag gaan Es en ik een thaise simkaart kopen die we in mijn telefoon zullen stoppen dus dan ben ik niet meer op mijn gewone nummer te bereiken voor smsjes.
En hoe is het in Nederland? Zag ergens op het esquisito-forum staan dat het woensdag waarschijnlijk weer eens mooi weer zou zijn. Hoop het echt voor jullie. En anders mogen jullie wel wat van de hitte hier! ;)
Ik ga weer verder, aan het eind van de week zal ik wel laten weten of we nog meer avonturen hebben beleefd. We gaan zaterdag naar een olifantenpark dus hopelijk kan ik zondag vertellen dat ik een olifant heb aangeraak! :)

  • 06 September 2006 - 09:34

    Anke:

    hee! het begin klinkt in ieder geval goed! hoop dat het zo blijft! heel veel plezier daar!! dikke kus anke

  • 06 September 2006 - 10:58

    Suzanne:

    Hee jen en es, klinkt allemaal wel erg spannend wat jullie beleven. En ik las bij es dat jullie echt een attractie daar zijn, nou dat heb ik hier laatst ook al mee gemaakt! Succes met jullie Thaise les. Hier op school gaat alles prima. Leuke tripjes nog steeds, alleen het moduul loopt ook al bijna tegen het einde...
    We houden contact! dikke kus.

  • 06 September 2006 - 15:14

    Maaike:

    Valt best mee he Jen, een verhaaltje typen haha! Klinkt cool. Enne ik zeg: op een olifant zitten!!!!

  • 06 September 2006 - 17:30

    Nienke:

    Moiii!! Ik heb net ontdekt dat ik een 9 heb en k ben heeeeeeeel blij! Fijn die korte berichtjes want ik heb niet zoveel tijd;). 3 weken is trouwens wel lang, dus 3 maanden helemaal! Word helemaal gek van alles samen doen en niet kunnen eten wanneer ik wil. BLUGH! positieve berichten stuur ik wel naar je;). maar t is wel super leuk allemaal, geloof me maar. Tot het volgende bericht! X

  • 06 September 2006 - 18:37

    Zusje:

    Geef die olifant een kus van me! Het weer was hier vandaag idd heel erg lekker!!

  • 07 September 2006 - 07:57

    Mama:

    Laat hem maar niet op je tenen gaan staan.Ik hoop dat je geen last hebt van hoogtevrees als je er op gaat zitten.

  • 11 September 2006 - 06:24

    Gaux:

    Gefeliciteerd laiverd!! Hoop da t je een topdag hebt! X

  • 11 September 2006 - 08:21

    Eef:

    Hee jen! Gefeliciteerd meisje, met je verjaardag!! Da's weer eens wat anders, een thais feestje! Verder nog spannende dingen gedaan? Was het mooi in het olifantenpark. Ik wacht met smart op je volgende stukje :P. xxx

  • 11 September 2006 - 10:49

    Marina:

    Jooo Jenniferrrr!! gefeliciteerd meid! Niet geplet door de olifanten! haha! Hoop dat je een mooie dag hebt daar! Doegg kuss

  • 11 September 2006 - 13:00

    Lyke:

    Gefeliciteerd met je verjaardag!! Hier schijnt de zon volop, hoop dat je daar ook een supermooie dag hebt en ons niet te veel mist ;)
    Dikke kus!

  • 11 September 2006 - 13:39

    Suzanne:

    Gefeliciteerd meid aan de andere kant van de wereld!! Weer eens wat anders om zo je verjaardag te vieren. Hopelijk maak je er een mooi feest van! Ik zeg alvast Proost en drink er vanavond eentje op jou.
    Dikke kus en liefs!

  • 11 September 2006 - 14:29

    Dennis:

    he Jen, leef je nog of is er al een olifant op je gaan staan? In ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag. Eens kijken of ze daar ook een beetje kunnen escaleren!

  • 11 September 2006 - 17:30

    Lianne:

    JENNIFER!! GEFELICITEERD!! En heb je 't beetje mooi daar?? Is er nog wel beetje drank daar om te toosten op je verjaardag :P? Geniet ervan!
    Kus

  • 11 September 2006 - 18:23

    Je Zuster:

    Sjen! Voor de zoveelste keer deze dag: GEFELICITEERD!!! en heel standaard: ik hoop dat je niet geplet bent door een olifant, zoja, mag ik dan je x-box hebben? Nu ik het er toch over heb, ik ga shrek superparty spelen ! kussen

  • 12 September 2006 - 07:54

    Sjoert:

    Hey Jen ook nog gefeliciteerd met je verjaardag van mij, sorry iets te laat... Goed dat je het zo naar je zin hebt, erg cultureel allemaal, maar ben je ook al een beetje wezen feesten daar?
    In groningen feest als altijd, ben alleen nu iets blij dat ik gister gefeest heb.... Ben trouwens klaar met schilderen, best goed geworden! Kus

  • 12 September 2006 - 07:55

    Brakke Sjoert:

    Iets= niet zo. Ben nog niet echt wakker en te brak haha. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

Een september zal ik samen met Esther naar Thailand vertrekken. De eerste twee maanden gaan we samen met een organisatie de cultuur/taal leren kennen en vrijwilligerswerk doen. Hierna zullen we zelf nog een maand rond gaan reizen om zoveel mogelijk van het land mee te krijgen.

Actief sinds 18 Aug. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 12363

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 02 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: