Nog maar anderhalve week te gaan.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jennifer Witteman - WaarBenJij.nu Nog maar anderhalve week te gaan.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jennifer Witteman - WaarBenJij.nu

Nog maar anderhalve week te gaan..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

22 Augustus 2006 | Nederland, Groningen

Nog eventjes en dan is het zover, dan zal ik samen met Esther naar het mooie Thailand reizen. De eerste twee maanden zullen we samen met een organisatie doorbrengen. We zullen via hen kennis maken met de taal en cultuur daar om vervolgens vier weken vrijwilligerswerk in een weeshuis te doen. Hierna zullen Es en ik samen nog een maand zelf door Thailand trekken. Uiteraard heb ik er enorm veel zin in, al kan ik me nu nog niet helemaal voorstellen dat we daar over anderhalve week al zitten. Via deze site zullen we iedereen in Nederland een beetje op de hoogte houden van al onze avonturen daar. Natuurlijk hoop ik ook dat jullie de leuke,grappige en schokkende gebeurtenissen in Nederland (en Zuid-afrika en Sint Maarten ;)) aan ons doormailen zodat we niet alles missen!

  • 22 Augustus 2006 - 13:28

    Jill:

    je mist vast alle lol in het oh zo zonnige nederland, en wat moet Turgut nou zonder jou dan???

  • 22 Augustus 2006 - 15:30

    Nienke:

    Komt voor elkaar!!! (al denk ik niet dat je veel mist! ik mis veel meer;), alle mooie dingen daar)

    X

  • 25 Augustus 2006 - 13:34

    Sylvia:

    Witteman! Kun je al weer praten? Of communiceer je nog steeds via je telefoon? Wat leek dat schattig gister...
    Maar ik zal je mooie site in de gaten houden! Have fun meis!

    Dikke Kus

  • 02 September 2006 - 11:56

    Gaux:

    En.. goede vlucht gehad?? Leuk hostel/hotel/kamer? Lekker weer? Al veel mensen leren kennen die met dezelfde organisatie reizen? Ben benieuwd!

    xx margaux

  • 02 September 2006 - 12:12

    Marijn:

    Heyy meissie! Je bent dat nu eindelijk gevlogen, hahah wat klinkt dat dramatisch! Hoop dat de reis btje te doen was! Ben nu al benieuwd naar je verhalen! Doegg kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

Een september zal ik samen met Esther naar Thailand vertrekken. De eerste twee maanden gaan we samen met een organisatie de cultuur/taal leren kennen en vrijwilligerswerk doen. Hierna zullen we zelf nog een maand rond gaan reizen om zoveel mogelijk van het land mee te krijgen.

Actief sinds 18 Aug. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 12356

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 02 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: